sara-felicia

Alla inlägg under augusti 2013

Av sara norberg - 19 augusti 2013 14:22

Hej alla läsare idag så Var det första skol dagen o det var sådära roligt men kl 5 så ska klassen till blåsmark o sova över men skriva gärna kommentarer om vad ni vill att vi ska ta upp eller om vi ska rekommendera någon blogg eller hemsida

Av sara norberg - 16 augusti 2013 18:00

Hjälp mig jag har inget att blogga om eftersom att jag är sämst på att hitta på saker att just blogga om eftersom jag aldrig gör något intressant näst..... så lämna hjärna en kommentar på vad jag ska blogga om eller om du vill att jag ska göra en video om något// elina :*

Av sara norberg - 16 augusti 2013 17:54

ja har inte så mycket att blogga om.... men jag sitter och snackar skype med min kompis och vi snackar om 1D det som har hänt med larry shipers osv men jaja inget så intressant har hänt idag...... men ja ska dela några coola videos som min kompis visade mig :D // Elina

Av sara norberg - 16 augusti 2013 11:23

Hej min kompis pratade nyss me Maria montazami (tobbe) o jag blev helt galen men min kompis säger att det e den manliga Maria montazami (tobbe) men Elina kommer blogga ihelgen men pössss o kram

Av sara norberg - 15 augusti 2013 09:01

Hej det e Sara sorry jag har inte hunnit gjort något inlägg men Elina har ju gjort några men hoppas att ni mår bra.Jag kommer inte lägga up något inlägg i helgen för jag ska till skelefteå o sånt men snart så börjar skolan o man längtar f*n inte dit men sånt e livet men pöösssss på er

Av sara norberg - 13 augusti 2013 19:44

   idag har inte det hänt så mycker... jag har varit och handlat till skolan på dollarstore sen var jag med tobbe och sara vi for till tandläkaren för jag skulle fixsa med min tandställning och efter det for vi och tog lite bilder till en sak jag och sara håller på med men efter det så satte jag mig vid datorn och gorde 3 bilder men vilken tycker ni blev bäst      

Av sara norberg - 13 augusti 2013 01:11

Hej det är elina som skriver nu men idag har jag varit på stan med sara jonas och tobbe sen följde jag och tobbe med sara till stallet men har fotat hela dagen så nu bjuder jag på lite bilder (inlägget kom upp sent just för att min telefon laggade upp)

Av sara norberg - 12 augusti 2013 10:22

  älskar dig min lilla annanas du håller på att bli gammal :(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards